Monday, January 23, 2012

incognito & far-race

assalamualaikum

selamat pengantin baru to incognito dan far-race yang berjaya menamatkan zaman solo semalam. majlis diadakan di rumah aini. ijab kabul selesai jam 9.48malam. dinikahkan sendiri oleh bapa pengantin perempuan. uuhhh how i wish my father was the one yang ijab kabulkan saya. alhamdulillah semua berjalan lancar. dalam bff, majlis nikah dia ni saya tak menangis. baru je sebak masa peluk lepas nikah dah kena sound dengan pengantin 'jangan nangis.' ok, u're the raja sehari.

pagi tu luangkan masa untuk majlis berkhatam. *aku g gak khatam kau walau kau tak g khatam aku dan ko assume aku tak kan g khatam ko sebab ko tak datang masa aku*. gila revenge macam tu. kita kan bff. haha. it was a good time spending some time with the "spice girls". memang spicy. huhu. the wedding was beautiful. i love all her dress! auwwww memang kena buat majlis lagi sekali la saya ni. haha. sebelum majlis khatam tu, saya tolong pengantin ambil baju khatam die kedai pesona andaman mar, ibunda was also there. we went straight away after visiting mak at her new 'home'. ibunda cakap ishh cantik-cantiknya baju. pelamin pun cantik. and i said bolehla buat lagi sekali majlis untuk anak. she said anniversary lah. yeay!!! hahaha. and the main thing yang saya nak ubah kalau ada majlis walimatulurus saya dan en.s yang kedua ialah nak buat kad lain. hehehe. *sungguh menghantui diri tol* ;p

si mak buyung neglected satellite dah tak kuat stamina macam masa anak dara dulu. perut pun dah nampak. e tak sabar nak tunggu anak bff pertama yang keluar. anak naga kotttt. abis la neglected, nanti anak kau fire kau kua api dari mulut. hahahaha. sempena majlis perkahwinan incognito dan far-race, saya ada tolong incognito buat sesuatu dan tak sangka menjadi walaupun benda tu simple sangat lah untuk dibuat tapi rasa satu accomplishment sebab buat untuk orang lain. takut orang tak suka macam mana yang kita suka. nak buat yang lebih extreme lepas ni tapi tak tau la untuk wedding siapa. minat sebenarnya nak buat benda-benda yang macam tu especially yang ada kaitan dengan wedding.

sekarang tepek gambar pula tapi bukan gambar wedding sebab tak langsung ambil gambar guna camera sendiri.


bahan-bahan

1. gunting
2. reben
3. bunga
4. dawai bunga
5. pasu


final product
[ tema baju sama dengan background blog ]

3 comments:

miss shera said...

tang kad tu sahsah sala aku la kan :((

Nasrol Hafiz said...

bkn ko y wat kad 2..supplier tu y salah bkn ko..ko fhm cne y arina nk.

arina_aris said...

shera,bkn salah ko la..