Tuesday, June 14, 2011

saya dan en.s bersatu

assalamualaikum

alhamdulillah,,,syukur alhamdulillah dengan segala kurniaan yang Allah dah berikan untuk saya,,,keluarga dan en.s...oh,,,en.s sekarang bolh juga refer sebagai en.s (suami) yeehaaa!!saya dah ada suami...insyaAllah untuk seumur hidup saya...4jun memang sukar nak dilupakan...perasaan saya selama menanti untuk diijabkabulkan dan selepas diijabkabulkan...

terima kasih kepada ibunda dan ayahanda terutamanya,,,atuk dan mak,,,pasangan sepupu yang turut berkahwin bersama saya...hehe...terima kasih kepada kaum keluarga yang terdekat dan yang rapat yang berkorban masa dan tenaga untuk menjayakan majlis kami ini...segala jasa mereka insyaAllah saya takkan lupakan...untuk menguruskan satu majlis perkahwinan seperti ini bukanlah calang-calang cabaran yang datang...alhamdulillah saya mempunyai tulang belakang yang kuat untuk mengharunginya...

terima kasih kepada kawan-kawan terutama bff berlima yang prihatin dan membantu dalam majlis saya secara langsung atau tidak...syang korang banyak-banyak...lepas ni akan fokus pada majlis shahie the best lak...tak sabar!ahhhhh rindunya nak buat persiapan lagi...nak bersanding lagi sekali kat pelaminan kami itu...tak puas rasanya...terima kasih kepada kawan-kawan unimap yang sanggup datang harung jem hari tu...korang memang hebat...rasa sangat-sangat gembira,,,terkejut dan teruja *ayat tipikal yang ikhlas ok* bila tengok muka sorang-sorang dari kamu yang datang...thank you so much...

perasaan menjadi seorang isteri adalah..............selamat...terasa sangat keselamatannya tu...alhamdulillah en.s memang yang terbaik dijadikan untuk saya...walaupun tak sampai sebulan lagi berkahwin...orang mungkin cakap baru lagi,,,memang lah...tapi bagi saya,,,selamanya dia terbaik untuk saya...saya isteri dia dan itu cukup indah...

arini baru ada inner peace nak menulis di blog ni...sejak seminggu sebelum berkahwin tu,,,ada la juga update kan tapi belum dapat inner peace...dalam hati macam stabil,,,tenang walaupun sebenarnya belum berpeluang untuk bermalas-malas di rumah...pengorbanan dah pun dilakukan sebagai seorang isteri dan walaupun hati berbelah bagi...memang selalu pun hati berbelah bagi...kali ni terbagi antara tanggungjawab sebagai isteri dan tanggungjawab sebagai anak serta cucu...

insyaAllah semua akan baik-baik belaka selagi hati mampu bertahan dengan dugaan...selama ni pun ada je dugaan dan boleh atasi...kenapa tak sekarang kan?doakan yang terbaik untuk kami semua...gambar kahwin akan diupload di fb saja untuk tatapan tertentu saja ya ;)

terima kasih atas doa kalian yang ikhlas untuk kami...

[ ] semalam hari pertama en.s bekerja di tempat baru dan suka tugas baru saya sebagai isteri kepada orang yang saya cinta

7 comments:

miss shera said...

tahniah puan arina.

arina_aris said...

thanks bakal puan shera

oshinz said...

upload la kat sini satu. nak tengok.. ehehe. =)

Unknown said...

makin lame akan makin bersyukur sbb da kawen...anda akan menerima pelbagai dugaan,tp dgn adanye suami tu la kite kuat...kuat makan..kuat jalan..ahhahaa..

arina_aris said...

osh: ko x de fb ke?klo ade nnt aku add
kak nana:alhamdulillah belajar dr kesilapan n pengalaman jgk...kuat makan x bape suke sbb hasil dan kesan kemudian hari akn menghampakan diri tapi kuat jalan,,i like!!hahaha

oshinz said...

takde FB la dear. ehehe. cuma ade blog sajork.

arina_aris said...

ooo alahai...gimme email la...nnt i email u