Monday, July 5, 2010

shawls for shawpaholics

arini saya rasa nak memperkenalkan blogshop saya secara rasmi lah...sebelum ni hanya add link saja tapi kali ini terimalah...*drum rolls* shawls for shawpaholics!!yeayyyy...dan secara tidak langsung blog ini sudah mereveal muka arina...mode:bajet artis ;p



sudah memulakan blogshop ni sejak 4mei2010...sudah mengeluarkan lima batch selendang setakat ini...dan batch yang terkini sangat menarik sebabnya tak ada jual lagi kat batu pahat...saya da survey kat bpmall tak de,,,kat carrefour pun tak de...begitu juga di square one...di kedai2 jalan penggaram tiada...di summit saja tak survey sebab sekarang zaman da tak in kalau pergi summit tu...hahaha...batch five: miss e ialah post untuk selendang istimewa itu...nama shawls tu ialah shawl pakistan...jadi kepada sesiapa yang berminat,,,boleh buat tempahan dengan emel di shawpaholics@gmail.com

cara menempah senang saja
pertama: emelkan maklumat seperti nama,,,alamat,,,nombor telefon dan kod item
kedua: tunggu balasan emel dari shawpaholics crew untuk memberitahu anda tentang availability item yang anda pilih dan cara bayaran
ketiga: bayar jumlah pembelian dan sertakan bukti ke emel
keempat: tunggu parcel sampai ke rumah anda!!

berita baik kepada warga batu pahat...penghantaran adalah percuma kerana saya akan pergi kepada anda atau anda juga boleh datang ke rumah...saya fleksible ;)

nak 'like' kat facebook pun boleh...cari shawls for shawpaholics...terima kasih

3 comments:

Ken Wooi said...

all the best with the biz =)

arina_aris said...

thank u kenwooi

arina_aris said...

thank u kenwooi ;)