Thursday, July 29, 2010

"awak tunang 29.6"

orang dulu-dulu cakap kalau mimpi kena patuk ular maknanya ada orang nak datang meminang kan...ada sorang bff saya mimpi ada dua ekor ular sawa depan rumah dia...dan ada lagi sorang yang mimpi ular juga...dua ekor...sekor kecil sekor besar tapi situasi tak pasti pula macam mana...saya tak mimpi ular lagi...dengan harapan tak payah mimpi pun akan ada yang datang meminang...baru la hot kan...haha muntah...semalam saya mimpi keluar dengan ibunda tapi tak pasti tempat tu kat mana sebab macam tak biasa tapi yang pasti ibunda masuk butik andaman pastu saya tak tau apa die buat dalam tu sebab saya tengah buat benda lain kat tempat lain...bila jumpa semula dengan ibunda,,,dia bagi arahan "awak tunang 29.6.."...woaahhh dalam mimpi terpinga-pinga...dengan siapa aku nak tunang ni?apesal macam paksaan je ni...pastu tup-tup semua persiapan da siap da kat rumah...ibunda siap tanam rumput padang golf kat rumah lagi sebab aku nak tunang...da la ibunda suruh tu sebab dia macam terpengaruh dengan owner butik andaman tu...dah...tu je nak cerita...tak de motif pun...

2 comments:

Unknown said...

yey..staun lg..staun lg...ready!!!!

arina_aris said...

hahaha ibu kata "da lepas la 29.6 tu..."