Wednesday, April 28, 2010

Y.E.S!

hari yang ditunggu dah tiba...sekarang cuma perlu tunggu waktunya sahaja...pukul 7 petang ni semua akan selesai...hehehe...semalam punya exam paper *kertas peperiksaan macam kelakar*,,,alhamdulillah...lebih baik dari kelmarin punya tapi yang tak tau lebih baik atau tak,,,jawapan dan markah la...saya je rasa lebih baik sebab rasanya boleh jawab tapi kalau jawapan saya tu tak memadai,,,saya kena berdoa la kan...yang pasti dengan bantuan doa daripada kamu juga...amat dialu alukan sentiasa...kan doa je kelebihan senjata yang umat islam ada kan...jadi kenapa tak gunakan sentiasa untuk kebaikan diri sendiri dan umat islam yang lain...petang ni akan jumpa en.s...hee...harap harap periksa petang ini pun akan selamat dilalui...lepas tu boleh fokus untuk siapkan pembetulan projek pula dan fokus menjadi pengapit pengantin untuk sepupu...hahahaha...oh dan kena mencuba untuk konsisten bersenam...dan juga boleh berblog hop sesuka hati...muahahaha...kepada bff sekalian,,,lepas ni ada projek ape?saya freeeeeeee... ;p

doakan tau...jangan lupa petang ni ada lagi satu paper...jadi kena doa untuk saya...hehe...terima kasih...

2 comments:

myamry said...

all the best for your paper! i takde paper..hehehehehe

arina_aris said...

thanks...now doakn tuk result pulak..hahaha...how come u've got no paper?