Saturday, March 13, 2010

satu majlis sudah selesai

uncle: ira hari ni tugas ape?
me: bercantik2 je acik...hee T_T

betul kan kalau jadi pengapit kene bercantik2 juga?sebab dari start pengantin berarak *kalau buat majlis kat rumah* sampai la ke pelamin,,,pengapit ada di sebelah kan...jadi kena la jaga penampilan tu...selain nak compliment pengantin tu,,,nanti muke kite akan ada dalam hampir setiap gambar pasangan tu sampai ke anak cucu...tak nak la nanti "mama,,,siapa pengapit mama ni?selekeh semacam"...malu kan...tapi penat juga bercantik2 ni ye...hahaha...*ye saya tau saya tak cantik tapi saya cuba untuk jadi cantik untuk kipas sepupu saya pada majlis perkahwinannya*...selain tu,,,hari ni kerja asyik refill air asam boi yang kaw gila...biasalah cuaca kat Malaysia ni kan...tapi,,,selesai je sesi pengantin bergambar bersama keluarga,,,hujan turun mencurah2...nasib baik semua dah selesai cuma keluarga pihak perempuan terkandas untuk balik...tapi mereka tak la boring kene tunggu je bawah khemah sebab ada entertainment...diorang pulun karaoke...meriah juga arini dan arini saya cantik woo...hahaha...*sebab baju saya cantik la...*

| gambar da upload kt fb |

No comments: