Thursday, March 18, 2010

pengiktirafan untuk empat tahun yang lepas

kebelakangan ni nama Unimap macam meletup letup pulak dalam akhbar...kalau meletup atas sebab yang baik,,,saya sangat berbangga kerana pernah menjadi sebahagian daripada warganya...tapi ada satu artikel dari satu akhbar tempatan,,,*konon2 nak rahsiakan* KOSMO! telah sedikit sebanyak menyakitkan hati...sebabnya,,,apa yang ditulis laporan tu tak betul langsung dan laporan tu melibatkan saya...melibatkan saya ok?bidang yang saya ambil selama empat tahun bersusah payah menangis seminggu lepas tahu dapat sambung kat Unimap *dalam hati ape-bende-tah-Unimap-tu-tak-pernah-dengar-jauh-nak-mampos-dengan-kos-tak-pernah-tahu* memang belum diiktiraf lagi...macam mana nak iktiraf sedangkan bidang tu dan Unimap sendiri baru setahun jagung je wujud kat Malaysia ni...mestila kalau nak iktiraf,,,kena tunggu hasilnya lepas empat tahun,,,lepas ada graduan untuk buktikan kemampuan graduan tu bersaing dalam industri,,,macam macam lagi kriteria yang kena ada untuk dapatkan pengiktirafan...pada masa yang sama,,,prosesnya banyak,,,tambahan pula ada masalah dalaman daripada pihak yang menjalankan proses pengiktirafan ni...Unimap dah buat yang terbaik *mestilah kan,,,gila ke tak buat yang terbaik sebab melibatkan masa depan anak bangsa*...jadi untuk menghilangkan rasa ketidaktenteraman dalam hati sebahagian daripada kamu,,,saya sertakan ini juga...saya ada juga video keterangan daripada naib canselor Unimap tapi tak tahu macam mana nak link dalam sini...hahaha *dala kos tak diiktiraf,,,buta IT pulak* kalau ada sesiapa yang rajin nak baca lebih lanjut,,,boleh klik sini...haih...kepada encik/cik wartawan,,,bila nak tulis laporan berita,,,sila la buat siasatan terperinci dulu jangan main redah je...banyak hati yang tersinggung ni...penat la belajar empat tahun tahu tak?

| teringat macam macam yang best kat perlis...tempat jatuh lagikan dikenang,,,inikan pula tempat bercinta...oh dan belajar |

No comments: