Monday, March 22, 2010

ke bilik bedah petang ini

pagi tadi ibunda telefon suruh pergi hospital putra jumpa makcik yang kerja kat sana untuk cek gusi saya...makcik saya tu bukan doktor gigi tapi matron,,,jadi dialah yang akan bawa saya berjumpa doktor...sebab ibunda cakap kalau tunggu dia sampai bila nak simpan je gusi tu...kemudian dia telefon makcik saya dan kebetulan makcik pun tengah tak banyak kerja jadi bolehlah nak tolong uruskan saya...saya kan ada masalah gusi kan...sekarang ni lepas pergi klinik gigi nur tahun lepas,,,gusi tu masih tak berkurang malah bertambah besar lagi...jadi lepas proses daftar apa tu semua,,,masuklah saya ke bilik doktor...doktor cina,,,baik,,,senyum je...dia tanya ade buat flos gigi tak...kalau tak nak bedah,,,kena selalu flos tapi ambil masa lama la...haihhhh...jadi bincang punya bincang,,,makcik cakap,,,ADMIT je lah...buang terus...*wahhhhhh takutnye*...jadi pukul 5.30 petang ni saya akan masuk ke bilik bedah untuk buang gusi tu...doktor siap tanya nak sedar ke tak...tuan doktor,,,jawapannya senang sahaja...NAK...gila ke nak bedah terang terangan...huhu...tapi sebenarnya boleh je buat tu dengan sedar sebab bukan major operation pun...tapi kan takut jadi baiklah saya tak sedar daripada nampak je pisau terus lari keluar dari bilik bedah kan...kawan2 sila doakan saya panjang umur dan berjaya melepasi rintangan ini ye...hahahahaha...ey,,,doakan tau...takut ni...ni pun dapat balik kejap sebab cakap ngan makcik nak belikan ayah makanan dan saya sendiri pun belum makan lagi...mula pukul 1.30 petang da kena puasa...dari bangun tadi apa pun tak masuk dalam perut lagi...kejap lagi nak kemas2 baju pula...

| bff a cakap nak datang nanti...hahaha...cakap ngan en.s "pukul 5.30 nak kena operate and tak sedar,,,bila sedar saya nak kamu ada sebelah...hahaha ;p |

5 comments:

lalala said...

kite pun nebes gak ni. goodluck!! update ye nnt.

arina_aris said...

awk nebes nape?x keje ke?takoootttt r

TEST said...

owhhh...sbb gusi ker...terkejut den...semoga cepat sembuh...

lalala said...

keje to mengular kejap haha. hah alhamdulillah sume slamat ;D

arina_aris said...

b:hehehe...skg ni rase geli2 n mcm ade air garam dlm mulut..yeck

tasha:hehehe ye la buang tu stlh smpn sekian lama