Thursday, February 25, 2010

untuk kamu dan dia

arini banyak kali dengar perkataan mati...daripada orang2 yang saya sayang...itu bukan perkataan main2 tau...saya sangat takut dengan perkataan mati...da la saya tak begitu ramai orang yang dekat di hati,,,jadi bila kamu cakap pasal mati,,,boleh buat saya nanges tahu...tolonglah jangan ugut dengan perkataan mati,,,lebih2 lagi bila saya tahu kamu sedang memandu atau tengah dalam keadaan runsing yang boleh je kalau kamu tu nak buat benda bodoh...ya Allah,,,lindungilah mereka...dekatkanlah hati mereka kembali jika itu yang terbaik untuk mereka...jika nama mereka yang kau satukan di Luh Mahfuz,,,kau permudahkanlah laluan dan hati mereka untuk mencintai...

maafkan saya berlaku ketidakadilan sedikit di sini sebab terlupa nak sampaikan berita gembira yang baru diketahui semalam...tahniah kepada bff e sebab sudah bertemu dengan cinta hati dirinya...tarikh pertunangan kamu saya akan pastikan saya akan hadir...tapi kalau kamu nikah tarikh yang kamu beritahu semalam,,,saya terpaksa potong separuh diri saya untuk hadiri pernikahan kamu dan juga pernikahan sepupu kesayangan...carila date lain e...aku cadangkan 11.01.11 ataupun 11.02.2011 <--ni mirror image...cam cantik juga kan...kalau tak pun bulan2 berapa hari yang ke sebelas...saya sangat mahu menghadiri pernikahan pertama bff!!ooooohhhhh...tahniah e!!xoxo

No comments: