Monday, January 11, 2010

tak suka dari dalam kereta

saya tak suka bila tengah drive kat highway,,,tetiba lane kanan stop for i don't know what reason...and this always always happening when i am driving to serdang-setiawangsa-serdang using the mrr2...sebabnye saya bawa kereta manual,,,mrr2 pulak ada naik bukit turun bukit...saya tak suke berhenti masa nak naik bukit...bila break masa naik bukit and kereta beratur kat belakang,,,nafas pun terhenti...

saya tak suka bila kereta belakang macam dah masuk dalam kereta saya...sila jauh2...tak suka la rapat2 ni...rimas...tak payahlah nak gelabah sangat nak cepat sampai destinasi...kalau ada orang yang nak mati dalam kereta tu tak pe la...ambulans pun tak kiss other's butt...had laju pun 110km/j je...kalau saya bawa takat tu,,,saya ada hak stay kat lane kanan ye...haha...

saya tak suka tengok orang lelaki meludah...dari dalam kereta...lebih baik tengok orang korek lombong daripada tengok orang meludah...disgusting...even wherever you are,,,please do not spit unless you are in the toilet...very not hygienic...oh,,,bukanlah nak cakp korek lombong tu hygienic sangat tapi saya boleh tolerate lagi daripada tengok orang meludah...tambah pula meludah dekat2 saya...lempang nak???

saya tak suka main boling dan karaoke...hahaha...this one specially for en.i attention...saya tak suka memalukan diri depan kesayangan2...tak sanggup more specifically...and yes,,,i know i tak sporting...saya tahu kelemahan saya dan saya tak suka buat apa yang saya lemah...saya sedar kemampuan sendiri...hahahahahaha...*mesti awak still tak boleh accept reason ni kan...* tapi saya akan buat bila saya rasa saya nak buat,,,jadi sila tunggu masanya ye...

saya tak suka bila dapat mms dari bff n,,,gambar kereta dia remuk...terus call dia nak tau cerita...huhu...sian kau...tapi bolehla kau minta kereta baru cam yang ko penah cakap nak tukar kereta ;p ...ape pun,,,syukur sangat2 kau tak apa2 even tho kereta kau tu nampak macam kau ada apa2 je...tak sanggup wey nak dengar if ko ada apa2...

saya sukaaaaaaaaaa sangat jumpa dengan lelaki2 kesayangan...satu yang paling sayang,,,satu yang sayang...haha...hari sabtu aritu,,,en.s dapat jugak spend time ngan saya wpun kena pegi kerja sebelum pukul 6 and jumpa en.i sebelum dia pegi belajar something...walaupun tak dapat tengok sherlock holmes tapi hati puas dapat tengok mereka...thank u...

sekian...

arini kene cari material tuk siapkan assigment bad/good ergonomics as in products or system...ingatkan nak wat bad product-dashboard kereta tapi bila wat reference,,,cam tak sesuai la pulak coz isi tak banyak...ermmmm ape ek nak cari

2 comments:

adinda awin said...

sbb sore ko xsedap ek haha

arina_aris said...

tak sedap pd pendengaran org tp sdp kt pendenganran sendiri...hahaha